serwetki ....

I jeszcze kilka zdjeć z okna kuchennego....

















Komentarze

  1. Piekne frywolitki.
    Ciekawam co lubisz z "kulnariow francuskich"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Falllao, Twój blog i zdjęcia są bardzo piękne! Piękne ozdoby na okna!
    Have a nice evening and week
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje okienne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł. Zastanawia mnie sposób montażu, bo dostrzec nie moge ni sznurków, ni nici ni żyłek.Klej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł! Te serwetki na oknie. Chyba nakrochmalone muszą być- prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. No cholera, jakie Ty piękne zdjęcia robisz, zazdraszczam. I mnie interesuje, jak przymocowałaś serwetki do szyb, zdradzisz sekret?

    OdpowiedzUsuń
  8. oj bajeczne to wszystko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwetki, ja też tak sobie wymyśliłam :) tylko, że nie mam tak pięknego okna kuchennego, ani żadnego innego :(((((

    Życzę Falllo radosnych i spokojnych Świąt w przecudnej atmosferze Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serwetki, okno z nimi wygląda bajecznie....
    Wgapiam sie w zdjęcia próbując odgadnąc jak zostały zawieszone, bo nitek żadnych nie widać....

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć))
    na malutkich kawałeczkach taśmy dwustronnie klejącej) Oczywiście mozna na nitkach)) ale to w przypadku włascicieli kotów mało praktyczne)) no chyba, ze jako rozrywka dla tychże )) Ciesze, że podoba się ))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne okna , podoba mi sie pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie,tyle mogę powiedzieć.Zacznę szukać malutkich serwetek.
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na ozdobienie okna , piękna dekoracja, zwłaszcza ze śnieżnym pejzażem w tle .
    Radosnych Świąt Bożego Narodzenia życzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie udekorowane okienko.
    Serwetki i cała seria szklanych świeczników stworzyła uroczy klimat.
    Życzę Ci Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka ciocia to skarb największy. Zdradź tylko jak zamocowałaś te śnieżynki na szybie , moje dyndają na nitkach, a u Ciebie nitek nie widać :)
    Fiołek urodą zachwyca i odwdzięcza się pięknie za uratowane życie. Też tak mam, że ze śmietnika wyciągam różne cuda :))
    Pięknych i magicznych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaa już doczytałam... malutkie kawałki taśmy :)) Świetny pomysł - zainspirowałaś mnie - dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę pełnych miłości, ciepła i spokoju ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA:)

    OdpowiedzUsuń
  19. też zbieram takie małe ,białe serwetki,koniecznie ręcznie dziergane,pelno ich w sekendhendach za grosze.moje na razie zdobią szybki w witrynce razem ze starą porcelaną

    OdpowiedzUsuń
  20. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zreknij na blog "Box Of Treasure" i post z dnia 17 grudnia 2009.
    Twoje zdjęcia są bardziej interesujące. Gratuluję!
    Virginia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł na wykorzystanie serwetek :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie u Ciebie, a serwetki w oknach wyglądają bajecznie, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł wart skopiowania;-)Wolno?

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam przez przypadek i jestem zauroczona. Pięknie mieszkasz, na pewno będę tu zaglądać.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam w domu wiele takich serwetek i nie miałam na nie pomysłu. Już mam. dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na Twoim miejscu fruwałabym pod sufitem. Codziennie karmią Cię taką porcją lukru, ot dlaczego. Chyba są tacy co żyć bez Ciebie już raczej nie potrafią. Wiesz ile potrzeba popsuć oczu, żeby obejrzeć cały Twój blog i jeszcze forum poczytać ? Ja na Twoim miejscu każdemu z nich bym pączka wysłała chociaż hehe...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja oczywiście staram się trzymać na dystans, ale jakoś mi nie wychodzi...z jakiej ty planety jesteś, co ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że tak późno to zawitałam, pięknie, po prostu pięknie a pomysły, ufffff fantastyczne,
    gratuluję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dla odmiany zachwycam się od jakiegoś czasu szklanymi świecznikami... są cudne! Czy możesz zdradzić gdzie można takie kupić? Przekopałam internetowe strony hut szkła, allegro itd. itp. i nic...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty