Lato trwaj... mój ogród i liczne miejsca odpoczynkowe ))


Jak zwykle mam problem z selekcja zdjęć))) na każdym jest coś, czego nie ma na innym... już nawet nie mam na myśli samych obiektów, a raczej nastrój... każde z "moich miejsc" ma zupełnie inny klimat ( to tak według mnie )))  Jedne cieniste, inne słoneczne, inne pachnące, bo rosną przy nim róże i lilie, inne zaciszne, osłonięte od wiatru...  itd itd
Mnożę w ogrodzie miejsca  w których mi szczególnie dobrze))
Mój Tata nawet  ostatnio powiedział, że gdyby mnie nie znał, to pomyślałby, że to ogród strasznie leniwej osoby,  bo jest w  tyle miejsc do wypoczynku ...
A ja faktyczne dość dużo pracuje i najczęściej fizycznie i dlatego stwarzam sobie miejsca, takie oazy spokoju))) a ze lubię zmiany, to jednego dnia z kawą idę pod lipę, innego pod jaśmin, innego do altany... i nawet jeśli siedzę tam dziennie może łącznie z dziesięć minut  to jest tak wspaniale jakbym siedziała kilka godzin. Naładowanie akumulatorów następuje w tempie ekspresowym, to takie moje prywatne czakramy))

Zapraszam na wirtualny spacer po moim ogrodzie)))
 może i komuś doładuje się troszkę pozytywnej energii))





 


 



   








Komentarze

  1. Jak zawsze piękne kompozycje. Takie kobiece i romantyczne. Czy różowe chmurki na drugim zdjęciu od dołu to hortensje?
    pięknie i zapraszająco do odpoczynku...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze jestem zachwycona Twoim ogrodem. Uwielbiam ten styl, roślinność i przestrzeń. Pięknie wyglądają w nim też meble.
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, Twoj ogrod, to taki ogrod ze snow, z bajek, z moich wyobrazen. Promienieje dobra energia.I fajnie, ze jest w nim tyle miejsc, by sobie przysiasc na chwilke...
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantyczny, kobiecy, piękny ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecuję wracać - ogród z duszą [ mam swój ] ale to co widzę u Ciebie zachwyca mnie , super połączyłaś style w ogrodzie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie mogloby byc ich wiecej , Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ogród! Wydaje się idealny do wypoczynku latem - można złapać trochę słońca, ale też schować się w przyjemnym cieniu :) w moim rodzinnym domu ogród też był podobnie magiczny, może tylko trochę bardziej zarośnięty. Teraz na szczęście udało mi się znaleźć mieszkanie na osiedlu, które nie przypomina smutnego blokowiska... Ale o ogrodzie takim jak Twój będę marzyć cały czas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowy ogród z tyloma pięknymi zakątkami, które zapraszają do wypoczynku:) Śliczny jest ten różowy fotel z kwiatami:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mojego ogrodu jeszcze daleka droga, więc chłonę i cieszę oko Twoim ;) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, zielono....dużo kwiatów,śliczne mebelki....

    OdpowiedzUsuń
  11. This summer garden is so beautiful!!! Love the light playing with the shadow. Beautiful!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne romantyczne zakątki. Mam nadzieję, że mnie tez uda sie kiedyś takie coś stworzyć.
    Pozdrawiam serdecznie (szkoda, ze te Twoje wpisy sa tak rzadko) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest Twój ogród.. ja kocham ogrodowe zakamarki:) mój jest znacznie mniejszy ale doskonale Cię rozumiem, ze czasami wystarczy krótka chwila w takim ogrodzie zeby mieć siłę na cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zaprojektowany ogród z tego co widzę, może jakieś plany całości? Na zdjęciach wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Twój blog, prace, dom, a teraz jeszcze....ogród :)))
    Ciekawe, gdzie się znajduje, chętnie zobaczyłabym na żywo. Z tego co pamiętam z artykułu w MM mieszkasz blisko mojej kochanej chrześnicy :))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,pewnie....jeszcze Cię tam nie było .

      Usuń
  16. Pani Joanno, prosiłabym o kontakt mailowy (jola@jolaskora.com) w sprawie możliwości wykonania sesji w Pani domu do magazynu wnętrzarskiego. Pozdrawiam serdecznie, Jola Skóra

    OdpowiedzUsuń
  17. wypoczynek w takim ogrodzie musi pysznie smakowac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny ogród, idealne miejsce do wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny masz ogród, ja pracuję jeszcze nad moim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne posty - czyżby miały się tutaj już nie pojawiać ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonale zadbany ogród - oby więcej takich w naszym uroczym kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ogród, z pomysłem, z pasją, mam nadzieję, że wciąż kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny ogród ;) Świetna Robota :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog, szkoda, że już brak aktywności:) może czas na powrót?

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję,że jesteśmy pokrewnymi duszami. Tez uwielbiam ogród i też troche majsterkuję. Zostaje z Tobą. Zapraszam do spacerku po moim niedużym ogrodzie.
    http://fotoogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przytulny kącik w ogrodzie :) Sam ogród również wygląda prześlicznie na tych zdjęciach. Może trochę więcej zdjęć samego ogrodu? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zacny ogród, aż trudno mi sobie wyobrazić ile pracy kosztowało jego przygotowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że włożono w ten ogród sporo pracy i serca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. czekają mnie prace ziemne ale do takiego stanu to daleka droga

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ogród, ciekawe jak wyglądałby zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały ogród, można liczyć na zimowe zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tęskni się za taką pogodą jak na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wystarczy trochę popatrzeć na zdjęcia i od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ogród i te meble...Zazdroszczę! Czekam na kolejny wpis z tegorocznego lata i obszerną galerią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż się wierzyć nie chce, że tak piękne miejsca istnieją naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe miejsce, idealne do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. halo!!!! czas na jakiś nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny ogród. Jeszcze jest chłodno, ale zdjęcia motywują do tego, aby zająć się własną przestrzenią wokół domu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Coś pięknego. Spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja po wycietych migdalach, w Puszczykowie zresztą, chetnie bym w tym ogrodzie dochodzila do zdrowia. Prosze o nowe wpisy. Nigdy nie widzialam kobiety, ktora brukuje! Pozdrawiam szachrajka

    OdpowiedzUsuń
  41. Fallla0 dlaczego nie ma nowych wpisów na blogu??? Poproszę o jeszcze:) cudowne zdjęcia, magiczne miejsce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet trawa u Ciebie bardziej zielona...

    OdpowiedzUsuń
  43. I to piękne letnie słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekna aranżacja ogrodu....barzdoc iekawy pomysl na ogród

    OdpowiedzUsuń
  45. A jak ten piękny ogród wygląda zimą?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog, szkoda ze przestalas pisac.

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia, już zbliża się okres, w którym znowu będzie tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepięknie się to prezentuje, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  49. Naprawdę piękny ogród. Wieczorem do pełni szczęścia pasowałoby się patrzeć w gwiazdy i jest super :)

    http://e-technologia.pl/galeria-zdjeciowa.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie, bardzo fajny jest ten ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę przepięknie. A co, trzeba sobie różnicować, jak jest ogród, to pięknie urządzony i różne ma miejsca do odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny ogród. Jest możliwość zobaczenia go na żywo?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ogród jest naprawdę super :) Ja nie bardzo mam czas na prace w ogrodzie, ale mamie często pomagam. Tak samo jak Ty ma dużo hortensji i różnych fiołków, ale ją chyba najbardziej cieszą sadzonki drzew owocowych.
    Za to mam dużo pracy z kursantami w szkole jazdy Albar, ale można powiedzieć, że to nie praca, ale sama przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny ogród. Mam nadzieję że powróci Pani do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny ogród. czekam na aktualizację zdjęć z tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sukces tkwi w odpowiednim podejściu do prowadzenia bloga, a artykuł mnie zachwycił. Polecam tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  58. Odpowiednie podejście, jasne, ale bez wizji i przede wszystkim umiejętności przełożenia tego w praktyce, nie dzieje się od tak po prostu ;) Tak myślę ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny ogród, kojarzy mi się z taką sielanką i spokojem:) najbardziej urzekła mnie altanka:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny ogród, kojarzy mi się z taką sielanką i spokojem:) najbardziej urzekła mnie altanka:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia są psychicznym relaksem :) Aż naszłą mnie chęć, by ponownie nastało lato i móc udać się do swojego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Marze by naszedla juz ta pora roku i moc sie podobnie zrealaksowac w takim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zaglądam tu co jakiś czas z nadzieją, że moje oczy ujrzą nowy wpis, a wraz z nim zdjęcia jednego z najpiękniejszych domów, jakie miałam okazję oglądać w blogowym świecie. Pani bloga przejrzałam już ładne kilka razy, ale zachwyca mnie on niezmiennie i oglądanie Pani zdjęć sprawia mi ogromną przyjemność. Za każdym razem, gdy jestem zmęczona, bądź chcę porozpieszczać oczy, pozwalam sobie rozgościć się w Pani ogrodzie i zajrzeć za drzwi pięknego, białego domku w jego głębi. Wielka szkoda, że nie ma Pani teraz w blogowym świecie. Będę zaglądać dalej, licząc nieśmiało na miłe zaskoczenie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego. Marta

    OdpowiedzUsuń
  64. Super blog i bardzo interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękny ogród, super urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jest niesamowicie urządzony ten ogród.

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej!
    Super blog! Jestem właśnie w trakcie remontu swojego małego mieszkanka i dużo rzeczy szczerze mówiąc podpatrzyłam od Ciebie.
    Masz naprawdę dobre wyczucie stylu. Aktualnie jestem w trakcie remontu mojego salonu, będzie on typowo nowoczesnym salonem, jednak waham się na jakie oświetlenie się zdecydować, początkowo chciałam kryształowy żyrandol jak i również lampy, jednak poszperałam wczoraj troszkę w internecie i natrafiłam na taki jakby metalowy https://www.leroymerlin.pl/oswietlenie/oswietlenie-scienne-i-sufitowe/lampy-wiszace/lampa-wiszaca-osvaldo-60-w-italux,p411628,l956.html myślę, że jak zobaczyłabym go pół roku temu to wcale by mi się spodobał. Ale teraz jestem skłonna się na niego zdecydować aby nieco przełamać jasny wygląd salonu. Jednak chciałabym Ciebie jak i również innych czytelników tego forum się doradzić. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, świetnie to wszystko wygląda. Ja własnie szukam osoby która zajmie się ogrodem u mnie w domu. Co myślicie o firmach/osobach ogłaszających się na stronie http://oferia.pl/ ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz absolutnie przepiękny ogród :) Raj na ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zachwycie dopiero teraz zauważyłam, że to post sprzed trzech lat.. Szkoda, że ten blog tak ucichł.

      Usuń
  70. Pięknie, idealne miejsce na romantyczne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękny ogród. Ja ostatnio kupiłam nowe mieszkania na sprzedaż wrocław i mogę urządzić taki mini ogródek na tarasie. Czekam tylko na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  72. Sporo jest tego także wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja zawsze na wiosnę mam problem z mobilizacją aby wyruszyć do ogrodu i tam wszystko opanować po zimie. W tym roku już jednak postanowiłem wreszcie się ruszyć. Kupiłem już agrowłóknine i w weekend zaczynam pracę nad polepszeniem wyglądu ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Zupełnie jak w ogrodzie mojej babci! Ostatnio na stronie polskiego ogrodu widziałam równie pięknie zaaranżowane ogrody i myślę, że kiedy wiosną przeprowadzimy się do nowego domu, skorzystam z ich oferty projektowania ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny ogród, ciekawe jak zmienił się na przestrzeni lat... Zima za pasem trzeba, a wykonać kilka prac w ogrodzie. Co myślicie o portalu https://zleca.pl ? Czy znajdę tam kogoś do pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  76. piękny ogród, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Do swojego mieszkania ostatnio kupiłam po prostu rewelacyjne meble z sklepu internetowego https://bench4home.pl . Im więcej takich mebli będę kupowała tym na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem bardzo ciekawy ile osób w swoim domu ma takie biurka jak biurko podnoszone elektrycznie . Moim zdaniem takie coś na pewno przyda się każdej osobie która tym się w ogóle interesuję.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko to wygląda przepięknie, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  80. Wygląda to wszystko obłędnie, mi się podoba pod wieloma względami, też bym chciała mieć tak wokoło domu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękny zadbany i zielony ogród, szczególnie ta drewniana ścieżka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  82. Przecudowny ogród. Wiem dobrze, że ogród można zaprojektować źle, przez co nie daje on dużo przyjemności z przebywania w nim. Dlatego jak budowałem swój ogród to zatrudniłem do tego projektanta. Po zobaczeniu kosztorysu trochę zwątpiłem, ale dzięki pożyczce ekspresowej, którą dostałem na https://taktofinanse.pl/szybka-pozyczka-pozabankowa-przez-internet-na-raty udało mi się ukończyć mój "bajkowy ogród."

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Tak samo wszystkich pozdrawiam i przyznaję że wpis jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  85. Planuję wykonać samodzielnie taka kamienną ścieżkę w swoim ogrodzie. Mam nadzieję, że efekt będzie tak samo dobry jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  86. Szukasz nieszablonowych i wyjątkowych dekoracji do swojego mieszkania lub ogrodu? Donice w ogrodzie stanowią piękny element dekoracyjny, będą na pewno ozdobą każdej zielonej przestrzeni, a często również naturalnym drogowskazem wyznaczającym drogę do okalającego dom ogrodu, będą tworzyły ciepły przyjazny nastrój zachęcając gości do wejścia.

    OdpowiedzUsuń
  87. Marzy mi się, żeby lato już przyszło i zostało z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale klimatycznie! Piękny ogród... planuję już od dawna zagospodarować swój zielony kawałek ogrodu, ale zawsze brakuje czasu... gratuluję i zazdroszczę pięknego ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  89. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  90. Myślę, że przede wszystkim warto jest jeszcze wspomnieć o tym, że aby w naszych ogrodach dobrze wypoczywać to warto jest mieć fajne meble ogrodowe. Na pewno każdy zainteresowany znajdzie ich cały wybór w https://ogrodolandia.pl/ i muszę dodać, że jest to coś niezwykle ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  91. We własnym ogrodzie trzeba tak urządzić przestrzeń aby było miejsce do wypoczynku, nie może w ogrodzie zabraknąć kwiatów, warto się też zainteresować które rośliny wieloletnie są proste w uprawie i gdzie można je posadzić.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja na wiosnę chcę zająć się naszym ogrodem. Zainspiraował mnie do tego ten artykuł https://domzikely.pl/blog/co-warto-posadzic-w-ogrodzie/ Wiem, już co warto posadzić i będę działać jak tylko zrobi się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  93. Oj tak... Jest przepięknie, aż chce się właśnie zatrzymać i chwilę odpocząć. Może przy okazji warto sprawdzić sobie co ruska bania producent ma przygotowanego w ofercie? Co powiedzielibyście na przyjemną kąpiel pod gołym niebem ?

    OdpowiedzUsuń
  94. The Rajkot satta king record chart is often updated regularly, reflecting the outcomes of the latest Satta King games in Rajkot. It is accessible both online and offline, ensuring players have convenient access to historical data for their analysis.

    OdpowiedzUsuń
  95. Throughout this post, we aim to present a balanced perspective on Black Satta King Result highlighting both its appeal and the adverse impacts it can have on individuals, families, and society as a whole. We will explore the historical context of Satta King, delve into the distinct features of Black Satta King, and examine its social and legal implications.

    OdpowiedzUsuń
  96. Chikankari black kurti have a classic appeal that is unaffected by fads. They can be worn all year round and are acceptable for women of all ages.

    OdpowiedzUsuń
  97. Wydaje mi się, że mój ogród wygląda jeszcze piękniej dzięki letnim inspiracjom i poradom znalezionym na mediach społecznościowych. Cieszę się, że mogę cieszyć się latem w takim otoczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  98. Chikankari Cotton Kurti are a celebration of artistry, comfort, and culture. They continue to capture the hearts of fashion enthusiasts worldwide, offering a timeless and graceful choice for modern women who appreciate both style and tradition. Whether worn casually or on special occasions, these kurtis represent grace in threads, embodying the spirit of Indian craftsmanship.

    OdpowiedzUsuń
  99. Odkryłam mnóstwo uroczych miejsc do odpoczynku, gdzie mogę oderwać się od codzienności i zatopić w chwilach relaksu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty