Ogród.... biele i niebieskości


















Komentarze

  1. Wciąga niczym ten z filmu ... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kfffffiatuszki:)
    I jaki spokój wokół:)
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jedną z Twoich fanek, zaglądającą codziennie z nadzieją na kolejny wpis i fotki. Falllo: dzięki za niewiarygodną przyjemość i insipirację, i jeszcze odrobina prywaty: podejrzałam w Twojej kuchni krzesła bardzo podobne do moich. Nawet w Twoim forumowym wątku są umieszczone zdjęcia z ich renowacji, tylko nie widać jak zostało wykończone siedzenie (jest po prostu dziura). Pytam, bo czeka mnie właśnie ich odnowienie, a w najgorszym stanie jest rattanowa plecionka na siedzeniu. Jakaś podpowiedź może? Pozdrawiam letnio, serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Falla, jak u Ciebie ladnie...

    Sferka, plecionke to trzeba oddac do naprawy, Flala, gzdies o tym pisala, ze 2.50 za oczko sie placi...(chyba).
    Tez mnie interesuje odnwaianie plecionkowych lrzesekl, jak je malowac?

    Sciskam..

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie próbował ktoś zastapic plecionki czymś innym, "pełnym" nawet?

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Fallo:)
    Wczoraj przypadkiem natknęłam się na Twój pierwszy wątek na FotoForum, o tym jak sama pięknie odnawiałaś swój dom. Potem znalazłam kontynuację, wreszcie po nitce do kłęka znalazłam bloga:) I z ogromną przyjemnością będę tu często zaglądać:) Zapewne słyszałaś już to setki albo tysiące razy, ale muszę i ja to napisać;) Jestem pełna podziwu dla Ciebie za to, że tworzysz z taką pasją, takim smakiem i takim entuzjazmem, że ta dobra energia udziela się innym:) To fantastyczne! I dziękuję, że chcesz się tym co dla Ciebie bliskie dzielić z innymi, w postaci tych pięknych zdjęć i wszelkich wpisów:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarzyna (Manualnie.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Twojego bloga od dawna i stał się on dla mnie inspiracją do zmian w moim domu. Jestem w trakcie "przerabiania" mojej szafki na buty i dzięki Ci za to. To co robisz jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asienko,
    mam nadzieje, ze nie pracujesz , a lapiesz oddech. Choc pogoda chyba nienajpiekniejsza.
    Sciskam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tu pięknie że trudno się oderwać od czytania!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty