mi nie działa(





Dobrze , że chociaż Wy możecie... ja nadal nie((
...(( mozże mam jaką karę od bloggera za coś ... ale za co... (
Nie znam angielskiego na tyle, żeby zrozumieć te pomoce rozbudowane ( a po polsku nie ma...(( No nic, będę czekać, aż się naprawi)) A jak sie w ciągu kilku dni nie naprawi, to pomyslę co robić...

Co do ogrodu ) Dzieki za miłe słowa. W tym roku mam kilka ogrodowych planów, jeli mi tylko fundusze pozwolą, to chce zrobić miedzy innymi taki murowany zbiornik na wodę z rzygaczem z muru tryskającym)) specjalnie jak tylko kupiłam ogród, posadzilam pnące róże angielskie obok tego miejsca w ktorym planuję ten zbiornik )
Musi być tak zrobiony, zeby się ptaszki w nim nie topiły...

To bedzie zaraz na wprost wyjcia na ogród z domu... Za tymi drzwiami)




W pokoju stoją ogrodowe meble, bo niestety tyle czasu pochłaniała budowa, że nie miałam go już, ani sił nie miałam... na zajęcie się meblami i ogólnie wyposażaniem domku w czasie przeprowadzki) Ale one całkiem ładnie sie prezentują więc nie cierpiałam gdy je wstawiałam)
Dwa tygodnie temu kupiłam sobie stare "ludwiki", właśnie oczyszczam je z powłok ... drewno chcę zrobić na biało kremowo, lekko transparentnie... jeszcze nie podjełam ostatecznej decyzji co do tonacji... Obite będa lnem szaro kremowym. Paulino z Oranżerii, dziękuje Ci za podanie namiarów na ten sklep!!)) Cudny wprost! Piękne lny)))
Zobaczę co będzie za efekt... Jeśli zbyt francuski, to będę musiała zrezygnować))

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia prezentujesz a problemy techniczne są niestety nieodłączną tą gorszą stroną blogowania ...Mnie np. podczas pisania postu zjada część tekstu ..Wczoraj walczyłam chyba pół godziny żeby go edytować ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne zdjęcia,jak już zobaczyłam to pierwsze to kolana się pode mną ugięły...Ach,jak chciałabym mieć takie wyjście na ogród z takim widokiem...ale to pozostaje w sferze marzeń,może kiedyś się spełnią...
    A problemy techniczne,mam nadzieję,że przejdą.Mnie też się często zdarzają.Ostatnio przez kilka dni nie miałam opcji dodawania zdjęć do postu!Ale wszystko wróciło do normy.Czego i Tobie życzę.
    Pozdrawiam-Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgroza,żeby takie cóś piękne-romantyczne nazywać rzygaczem:))))) I skąd u Was tyle słońca? U nas wciąż pada śnieg:)
    PS. Wczoraj nie dało się dodać komentarza do Twojego postu. Problem pojawiał się na etapie weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! jestem oczarowana fotografiami :)) Masz przepiękny ogród, meble, serwety, wejście do ogrodu... coś magicznego! Nie mogę się doczekać efektów Twoich prac w ogrodzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj tak:
    z Pulpitu nawigacyjnego - Pomoc - po prawej stronie ramka "Zasoby Pomocy" - po prawej druga ramka "Forum Pomocy usługi Blogger - po lewej "zadaj pytanie" i tu pojawi się formularz: najpierw wpisz krótko temat, a potem szczegółowo rozwiń problem.
    Odpowiadają użytkownicy, może to potrwać, ale akurat mnie pomogli :))
    Jak coś jeszcze wymyślę - napiszę.

    Język można zmienić, gdzieś też jest taka opcja...

    Trzymaj się cieplutko, pozdrawiam...

    Zdjęcia to miód dla mojej duszy - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj może dodawać komenty bez logowania się an swoim blogu, czyli jako inny użytkownik. Jeśli problem nie jest bezpośrednio identyfikowany przez nr Twojego kompa, to może się uda. W blogerze tak jak i w innych platformach pojawiają się często różne extrasy-niespodzianki. Ja mam np. uruchomione powiadamianie na e-mail o każdym dodanym komencie. Działało żięknie iwiedziałem, jak ktoś dodawał komenta nawet w jakimś archiwalnym poście. Działało ale do czasu. wysiadło dawno temu. Ostatnio samosię odetkało częściowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha jeszcze pytanie. Czemu zbiornik murowany? To ma być forma stawu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiedziałam sobie chwilkę przy Twoim stole z widokiem... Pięknie!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie , w odpowiedz na pani posta , w którym pisze pani o pytaniach do mnie , a w zasadzie o mozliwosc zadania pytan ,,,,,, PROSZE PYTAC .Ogromie mocno przepraszam za zwłke w odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i podziwiam Pani bloga Damara

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty